kerana masam manisnya manGGis, jadi B.L.O.G lah tentangnya =)

Thursday, 8 March 2012

Itu SEDARE kiter


pada suatu petang, si ibu membawa anaknya yang berusia 4 tahun bersiar2 menaiki kereta.

dalam perjalanan si ibu membunyikan hon.

anak: ibu2x.. kenape ibu bunyikan hon?? siapa orang tu??
ibu: itu SEDARE kiter. jadi kenalah hormat..

dalam meneruskan perjalanan mereka terserempak dengan seekor lembu yang ingin melintas jalan, lantas si ibu membunyikan hon..

anak: ibu2x.. itu pun SEDARE kiter juga ker??
ibu: ................... (-_-'')

(p/s): kalo mar jadi si ibu mar pun tak tau nak respon ape..ha3..

24 comments:

  1. huhu..itu sedara kamu...tp bukan sedara mak..kihkih:)

    ReplyDelete
  2. haha,siot je.bengang mak nye nak menjawab :D

    ReplyDelete
  3. Haha,lawak! Memang taktau nak jawab ape,haha

    ReplyDelete
  4. uikkk hehehhehe... kelakar la mak dia ni. kesian betul kat anak dia....

    ReplyDelete
  5. kehkehkeh!!! mesti bengang jek mak dia..

    p palang s
    mintak jasa baik marqis klik like & +1 button dan tinggalkan komen kat SINI eh! komen banya-banyak pun takpe.

    ReplyDelete
  6. haha . lawak gile . mak senyap dalam hati ' apa yg patut aku jawab ni ' . kih kih kih . ==='

    ReplyDelete
  7. hahah...sama lah saya pun x tau lah nak cakp apa..haha

    nice entry :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. hahahhaa iyelah tu sedara kite :P

    ReplyDelete
  10. saudara kite di dunia.berlainan species :)

    ReplyDelete
  11. hahaha . kesian si ibu , tak tahu nak jawab apa dah ;D

    ReplyDelete
  12. alahai..hempuk je kepale kt dashboard tu..ahahaha

    ReplyDelete
  13. hahahaaa.

    *eii geli tgk bintik2 kat hidung lembu tuu

    ReplyDelete
  14. sedara ada byk kat sini..kat tepi jalan je :)

    ReplyDelete