kerana masam manisnya manGGis, jadi B.L.O.G lah tentangnya =)

Wednesday, 15 February 2012

Penampar FREE!


dalam sebuah lif yang penuh sesak, Ita geram melihat suaminya Saadon yang nampak riang keranan dihimpit oleh seorang wanita cantik dan seksi.

ketika lif sampai dibawah dan pintu ternuka, wanita seksi itu tiba-tiba menampar Saadon.

sambil berjalan keluar dia berkata, "jantan tak tahu malu, berani kau raba punggung ak, nah rasakan!!"

Saadon tercenngang melihat keadaan itu segera berkata kepada isterinya, "sumpah yang... abang tak raba pun punggung perempuan tu, percayalah..."

Ita: "ya, saya percaya.."

Saadon: "terima kasih kerana percayakan abang. tak pasal-pasal dapat penampar free. tapi.... macam mana sayang percaya yang abang tak buat macam tu??"

Ita: "sebab saya yang raba punggung wanita tu!!"

p/s: moral of the story kepada lelaki yang bergelar suami kat luar sana, jangan lah suka sangat bila tengok wanita seksi. ngee~~

7 comments:

  1. kejam gler bini dye 2 doehh !!!

    ReplyDelete
  2. hahahahaah~
    motif tbaek la~ ekekekeke
    nway best best best!!!

    ReplyDelete
  3. yup..memang da kawen, cam laki xleh tgk pompuan len..=p

    ReplyDelete
  4. keh2..memang kena la kan..bagus juga dia wt macm tu

    ReplyDelete
  5. kalau mcm ni mmg kena tampar balik la bini tu

    ReplyDelete
  6. hahaha....taktik yg bagus buat pengajaran utk suaminye tue..^^

    ReplyDelete