click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text Glitter Text GeneratorGlitter Text GeneratorGlitter Text Generator Glitter Text GeneratorGlitter Text Generator

kerana masam manisnya manGGis, jadi B.L.O.G lah tentangnya =)

Thursday 16 February 2012

Selamat datang NUFFnang



Alhamdulillah. Selamat sudah mar meng-edit sedikit sebanyak blog nie. Manakan tidak dah 1 minggu juga lah mar spend mase untuk blog nie. Banyak tutorial yang ikut dan follow. Tima kasih diucapkan pada blogger2 yang sudi berkongsi ilmu blogging. Moga Allah membalas jasa kamu semua dengan sebaik2 imbalan.=)


Mar pun masih kurang lagi ilmu dalam dunia blogging nie. Tengok blog yang mar edit nie rase lagi semangat pula nak berBELOG. Banyak blog yang mar bace dan dapat inspirasi daripadanya.


Mar juga bukan penulis yang hebat. Kalo setakat tulis entry pun masih ntah ape2 je isi nyer. Tapi tak pe ‘praktice makes perfect’, tak ke gitu??


Teringat pula satu says omputih bunyinnyer cam gini,


“yesterDAY is a HISTORY…toDAY is a GIFT..but tomorrow is a MISTERY”


Master OOGWAY si kura-kura yang cakap macam tu, kat dalam citer kungfu panda. Maklumlah mar nie suke tengok citer animation. Citer horror dan scary spooky nie memang mar tak suke. Lagi2 citer hantu tak pun citer yang bunuh2 seksa2. 


Disebabkan hari ini , tika ini adalah anugerah maka mar akan menghargai baki hari yang ada. Setidak2 pun cuba menghargai. Sebab hari esok kan misteri. Kita pun tak tau ape akan jadi kan.


Lagi pun dalam agama pun disarankan yang hari ini mestilah lebih baik dari semalam. Buat satu perkara walaupun sikit tapi biarlah berterusan. Daripada buat sekali gus banyak, pastu hari kemudiannya langsung tak buat dah. Huh?


Yup MARQIS boleh. insyaALLAH, mar dah pesan kat qis macam ni juga. Alhamdulillah, semoga BELOG marqis boleh terus bernyawa dengan tulisan nukilan coretan akal pena-nya.

p/s: mar coret2 nie pun sambil chattin' dengan qis.. ngee~~

2 comments:

  1. yes, practice makes perfect. sllu jgk edit-edit sampai puas hati. wpun nmpk biasa, janji kite puas. xgtu? hehe

    ReplyDelete
  2. apa yang penting? istiqamahhh..huhu..insya Allah, hari ni akn lebih baik drp smalam

    blog ni mmg comel...huhu..purple mcm manggis:)

    ReplyDelete